Algemene Voorwaarden

Privacybepaling
Slickgaming zal uw persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het verwerken en verzenden van uw bestellingen. Of doordat u deze gegevens zelf aan ons heeft verstrekt. Wij hechten daarbij natuurlijk een groot belang aan de bescherming van uw privacy. Uw gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden. iDeal betalingen worden verwerkt door onze betalingspartner Mollie. Mollie-betalingen worden verwerkt in een veilige omgeving om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke gegevens optimaal beschermd worden.

Identiteit van de ondernemer
Slickgaming
Adres: (geen bezoek adres)
Rembrandtstraat 14
9363BG Marum
KVK Groningen: 93528051
BTW nummer: NL005025409B67

Betaalmethodes
Bij slickgaming.nl bieden wij momenteel iDeal en Klarna (betaal later) aan als beschikbare betalingsmethode, waarmee u veilig en gemakkelijk uw aankoop kunt voltooien.

iDeal
Kiest u ervoor om met iDeal te betalen, dan wordt de financiële transactie afgehandeld door Mollie. Met iDeal kunt u op een veilige en efficiënte manier online betalen via de beveiligde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Vrijwel alle banken ondersteunen op dit moment iDeal, waaronder ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, Fortis, ING Bank, Knab, Rabobank, SNS Bank en Triodos Bank. Betalingen via iDeal worden direct aan ons doorgegeven, waardoor wij uw bestelling onmiddellijk kunnen verwerken. Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van iDeal indien u hiertoe de mogelijkheid heeft, dit is meestal iets sneller.

Verzendkosten Nederland
Bij elke bestelling hanteren wij een vast tarief van €3.95 voor verzending. Bestelt u echter voor €100,- of meer dan komen de verzendkosten te vervallen.

Garantie (online aankopen)
Bij defecten aan een geleverd product hanteren wij de volgende garantieperiodes:
– 2 maanden garantie op alle tweedehands producten
– 24 maanden op alle nieuwe producten
De garantie op nieuwe software vervalt bij krassen of vlekken op de cd/dvd/blu-ray. Daarnaast kan een artikel niet worden geretourneerd als de verzegeling van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel is verbroken. Gebruiksschade en schade door onjuist gebruik, zoals waterschade, val- en stootschade, breukschade of ruw gebruik, vallen niet onder de garantie. In geval van een defect wordt het desbetreffende product uitsluitend geruild tegen een identiek product.

Heeft u een defect product binnen de garantieperiode? Meld het defect eenvoudig via ons contactformulier. Zo hebben wij direct uw gegevens en sturen wij zo snel mogelijk de retourinstructies per e-mail naar u toe. Retourneer de defecte producten de naar ons en wij proberen het zo snel mogelijk af te handelen, met een gemiddelde verwerkingstijd van 3-7 werkdagen na ontvangst.

Tweedehands artikelen
slickgaming.nl is niet aansprakelijk voor mogelijke gebruikte codes voor downloadbare content of gebruikte codes voor online gaming. Daarnaast kunnen wij niet verzekeren dat elke tweedehands product nog steeds de originele handleiding bevat. Als u zekerheid wilt hebben over de aanwezigheid van de handleiding, kunt u altijd een e-mail sturen via ons contactformulier. Op die manier kunnen wij het voor u controleren.

Retourneren & Ruilen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Let op: Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via hallo@slickgaming.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. We streven ernaar de retourzending doorgaans binnen 72 uur na ontvangst te verwerken, in ieder geval binnen 7 dagen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ruilbeleid

Een product kan worden geruild in de volgende gevallen:

– Bij schade ontstaan tijdens transport
– Bij een defect
– In geval van een onjuiste levering

Artikelen die online zijn besteld, mogen binnen 14 dagen na ontvangst worden geruild onder de volgende voorwaarden:

– Nieuwe games (geseald) dienen nog in plastic verzegeld te zijn.

Wilt u een product ruilen? Meld het product eenvoudig aan via ons contactformulier. Wij sturen u zo snel mogelijk de retourinstructies per e-mail toe. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons te arriveren.

Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Verzending
Bestellingen die op werkdagen vóór 23:59 uur zijn geplaatst en betaald, worden binnen 2 werkdagen verzonden. De levertijden die op onze website staan vermeld, betreffen werkdagen. Bij slickgaming.nl streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. In zeldzame gevallen kan er echter vertraging optreden, bijvoorbeeld als het product niet kan worden gevonden of er sprake is van een voorraadverschil. We maken gebruik van PostNL, dat doorgaans de volgende dag bezorgt (binnen Nederland). In enkele gevallen kan er echter een vertraging optreden, waarop wij helaas geen invloed hebben. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag. Op maandag worden alleen grotere pakketten bezorgd, geen standaard brievenbuspost. Let op: zoekgeraakte zendingen als gevolg van onjuist opgegeven adresgegevens kunnen helaas niet worden vergoed. Controleer dus altijd zorgvuldig uw adresgegevens. Wij verzenden alleen binnen Nederland.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@slickgaming.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Aanvullende voorwaarden online bestellingen
Slickgaming.nl richt zich exclusief op particuliere klanten en is niet verplicht bestellingen te leveren aan handelaren die een bepaald aantal identieke items wensen. Aangezien we geen groothandel zijn, kunnen we helaas geen kortingen aanbieden. Slickgaming heeft het recht om bestellingen niet te accepteren als er fouten zijn in de prijzen van de leveranciers of als de prijzen op de website onjuist zijn weergegeven. Slickgaming.nl draagt geen verantwoordelijkheid voor mogelijke fouten in product omschrijvingen of afbeeldingen op de website. Neem gerust contact met ons op bij eventuele vragen over de verstrekte informatie.