Garantie & Klachten
Garantie
Het leveren van goed functionerende producten staat bij ons voorop. Hoewel onze producten geen fabrieksgarantie meer hebben, verzekeren wij persoonlijk een foutloze werking van de geleverde items. Daarom geven wij 2 maanden garantie op al onze producten. Mocht u desondanks niet tevreden zijn of mocht er bij ontvangst iets niet naar wens zijn, dan heeft u de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen te retourneren en ontvangt u het volledige orderbedrag terug. Meer informatie hierover vindt u op onze retourneren pagina. Wij vragen u altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens het ontvangen product retour te sturen. (hallo@slickgaming.nl). Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Soms verlopen zaken niet geheel volgens plan. We adviseren u om eventuele klachten eerst met ons te delen via e-mail naar (hallo@slickgaming.nl). Mocht dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u het geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze deponeren via dit platform van de Europese Unie.