Veelgestelde vragen
Tweedehands artikelen
Ik heb een tweedehands game besteld, maar de bijgeleverde code lijkt niet te werken. Houd er rekening mee dat codes bij sommige games slechts eenmalig te gebruiken zijn. Wij kunnen de geldigheid hiervan niet verifiëren. Bij de aanschaf van een tweedehands game bestaat het risico dat de code al is gebruikt. Deze codes zijn doorgaans beschikbaar op de Xbox Marketplace of Playstation Store, maar wij verkopen ze niet. Dit kan alleen via de online stores van uw console. Bovendien kunnen we niet garanderen dat elke gebruikte game nog altijd de oorspronkelijke handleiding bevat. Als u zekerheid wilt hebben over de aanwezigheid van de handleiding, kunt u altijd een e-mail sturen via ons contactformulier. Op die manier kunnen wij het voor u controleren. Gelukkig is de game zelf altijd speelbaar.
Beschadigde hoes bij ontvangst?
Dit kan tijdens het transport zijn gebeurd. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website, zodat we dit kunnen oplossen.
Als ik nu bestel, wanneer heb ik het dan in huis?
Als je op werkdagen voor 15:00 besteld, heb je het normaal gesproken de volgende dag in huis. Als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, heb je het dinsdag in huis. We verzenden alles met PostNL.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland hanteren wij een vast tarief van €3.95 voor verzending. Bestel je voor €100,- of meer dan zijn de verzendkosten gratis.
Kan ik de producten retourneren?
Dat is mogelijk, je kunt je bestelling altijd binnen een termijn van 14 dagen retourneren. In dat geval krijg je het volledige orderbedrag terug. Meer informatie hierover vindt je op onze retourneren pagina.
Zit er garantie op de producten?
Wij vinden het belangrijk dat onze geleverde producten goed werken. Als er toch iets niet klopt bij ontvangst, zoeken we een passende oplossing. Meer informatie hierover vindt je op onze Garantie & Klachten pagina.